Viatge a Irlanda del grup d’ASIX dins del Projecte d’ Impuls de la Llengua Estrangera (ILE)

ILE- IRELAND

En el marc del Projecte d’Impuls de la Llengua Estrangera a la Formació Professional finançat pels fons Next Generation de la UE, l’alumnat de 1r curs CFGS d’ASIX, juntament amb tres professors, van gaudir d’una estada formativa de quatre dies a Athlone, Irlanda, des dels dies 12 al 16 de desembre.

Durant tota la setmana tant els alumnes com els professors van assistir a classe d’anglès amb nadius en horari de matí, van gaudir d’activitats lliures al vespre i, a més, tot l’alumnat va ser allotjat amb famílies irlandeses. Voldríem destacar també la visita cultural a Dublín on van tenir l’oportunitat de veure el Trinity College i el Museu Nacional d’Arqueologia.

En definitiva, la valoració que fem de l’estada ha estat molt positiva tant a nivell de motivació vers l’aprenentatge de l’anglès com de presa de contacte amb la cultura irlandesa.