Viatge a Irlanda d’alumnat de 2n curs de CFGS d’Informàtica dins del Projecte d’Impuls de la Llengua Estrangera (ILE)

En el marc del Projecte d’Impuls de la Llengua Estrangera a la Formació Professional (ILE) finançat pels fons Next Generation de la UE, l’alumnat de 2n curs dels CFGS d’Informàtica, juntament amb tres professors, van gaudir d’una estada formativa de sis dies a Dublín, Irlanda, els dies 11 al 16 de desembre de 2023.

Durant tota la setmana tant l’alumnat com el professorat van assistir a classe d’anglès amb professors nadius, obtenint una certificació final segons el nivell assolit. Tot l’alumnat va ser allotjat amb famílies irlandeses per tal que l’experiència fos més immersiva. També van gaudir d’activitats organitzades i lliures a la tarda. Entre d’altres llocs, van tenir la possibilitat de visitar el Trinity College, el Museu Nacional d’Arqueologia, la catedral de San Patrick, el Museu irlandés de l’emigració, el castell de Dublín, la presó de Kilmainham i, la fàbrica de cervesa Guiness.