Test de Producte – Burguers

L’alumnat de 1r del CFGS de Màrqueting i Vendes, en el mòdul de Polítiques de Màrqueting, ha treballat el llançament d’un nou producte al mercat. En aquest cas, s’ha estudiat el mercat del plats preparats i refrigerats de les hamburgueses. Després d’analitzar aquest mercat, en base a fonts secundàries, i d’un brainstorming, l’alumnat  ha creat la seva idea de producte: el test de concepte que permet analitzar si la idea és viable en el mercat. Seguidament, després d’introduir millores en el producte per adaptar-les millor a les necessitats dels consumidors, els estudiants han passat a la tercera fase anomenada test de producte. En aquesta fase, cada grup ha presentat la seva hamburguesa de forma real per poder tastar-la.

Podem dir que la creativitat de l’alumnat s’ha posat en evidència: Burguer Joy, Tasty Breeze, Rice&Burguer, Mistery Hamburguer, Star Burguer i Burguer Risqui. Hamburgueses de totes les maneres i per a tots els gustos!!!

Volem felicitar a l’alumnat per la seva implicació i bona feina! Agrair, també, al professorat i a l’alumnat voluntari de tastar-les!