TEATRE AL PERE MATA DE REUS

Sortida facultativa molt enriquidora a Reus i Tarragona amb l’alumnat de 2n dels CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics i de Guia, Informació i Assistències Turístiques per visitar l’Hotel restaurant Mas La Boella. Un hotel boutique amb molt d’encant on cuiden fins l’últim detall per oferir al client una estada singular. Ubicat al bell mig d’una gran finca envoltada de jardins, el lloc ideal per celebrar un esdeveniment especial. La següent parada ha estat una visita teatralitzada a l’Institut Pere Mata que ens ha transportat al Reus Modernista.  D’una forma captivadora i plena de sorpreses l’alumnat ha descobert aquesta joia modernista, obra de Lluís Domènech i Montaner, gràcies a la interpretació de la nostra guia @AngeletadelPereMata  Des d’aquí posem el valor la gran feina que realitzen els guies turístics.

@Maslaboella

Professores acompanyants Encarna Sans i Ma José Capilla @sansencarna i @capillamar