TARDA DE DIFUSIÓ DE L’FP DUAL PER A EMPRESES DE LA FAMÍLIA  D’ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA A L’INSTITUT MONTSIÀ

Aquest dimecres 15 de desembre del 2021 s’ha realitzat una trobada amb l’Associació comarcal del Montsià d’industrials instal·ladors electricistes, fontaners i afins, per tal de donar-los a conèixer els avantatges que representa l’acollida d’alumnat en modalitat FP Dual a més de la carta de serveis, tant per al CFGM Instal·lacions elèctriques i automàtiques, com per altres cicles de l’oferta formativa de l’Institut Montsià.

Dues hores intenses de comunicació bidireccional, on la Carme Yeste com a Coordinadora d’FP del centre, el prospector dual del territori Eloi Centelles i Sílvia Labernia com a membre de l’equip directiu i experta Qbid Terres de l’Ebre, conjuntament amb el cap de departament Miquel Elias i els i les associats i associades del Gremi d’instal·ladors elèctrics de la comarca del Montsià, han plantejat dubtes i ofert alternatives flexibles per a facilitar la col·laboració i l’estada de l’alumnat.

És el moment de formar-se i obrir ments i portes per ser part del canvi que volem. Segur que amb les sinergies establertes en aquest espai de trobada donarem llum a la formació Dual.  Junts/es més lluny!