Taller URV de Transició Energètica i Hidrogen

La setmana passada, l’alumnat de 2n del CFGM Electromecànica de vehicles automòbils va poder gaudir d’un taller organitzat per la Universitat Rovira i Virgili per presentar la transició energètica als vehicles relacionat amb l’ús de l’Hidrogen. Aquests van rebre nocions sobre el funcionament de la pila d’Hidrogen així com les reaccions químiques que hi tenen lloc i com aquesta pot ser utilitzada a l’automòbil.
Van experimentar de forma real sobre maquetes a petita escala de vehicle d’hidrogen i així conèixer el comportament dels elements. Fins i tot van fer una cursa de mini cotxes de pila d’Hidrogen.
Una enriquidora experiència que dona una visió més ampla de l’alumnat respecte aquesta potencial forma d’ús en els cotxes, encara de manera gairebé minoritària i experimental.