Taller de Cosmètica Natural a l’Aula Simulada

Els alumnes de segon curs del CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials han participat en el taller de Cosmètica Bio on han treballat amb ingredients naturals com l’oli de segó d’arròs i d’altres productes autòctons de la nostra comarca.

El taller ha estat dirigit per Marian Drago Rosa, una ex alumna de l’institut Montsià que ha volgut formar part del nostre projecte Aula Simulada anomenat NATUR FRESH WORLD. Marian ens ha explicat el seu interessant projecte emprenedor, ESPAI HARUNA basat en la cosmètica natural i en productes naturals derivats de l’arròs i, al mateix temps, s’han treballat d’altres aspectes propis de la seva activitat empresarial com el registre de marques i de patents.

El taller ha estat un èxit i els alumnes han conegut els principals ingredients de la cosmètica natural i les seves propietats a més d’elaborar un exfoliant facial i un dentífric. Moltes gràcies Marian per totes les teves explicacions i el teu temps!