SESSIÓ PSICOMOTRICITAT AUCOUTURIER

Aquest dimarts, l’alumnat de 1r d’EDIN dins de les activitats de la setmana d’emprenedoria, ha participat en un taller de psicomotricitat impartit per la professora del nostre centre i psicomotricista Paula Lorenzo Sol. El taller ha permès apropar-los la pràctica psicomotriu de Bernard Aucouturier, la qual prioritza les vivències dels infants, i els proporciona llibertat d’acció, en un espai psicomotriu condicionat, per afavorir el desenvolupament infantil.

L’alumnat ha pogut viure i reviure la seva infància gràcies a la disposició dels materials psicomotrius i a la guia de Paula, passant per les diferents fases de les sessions amb els infants. L’alumnat ha quedat satisfet, i volem aprofitar per a traslladar l’agraïment a Paula Lorenzo.