RETORN A LA FAMÍLIA D’HOTELERIA I TURISME DE LA MÀ DE L’OiT TORTOSA

Quan convidem al centre a alumnis i empreses vinculats a una família professional, sovint tenim la sensació que la paraula família va més enllà.

És el que vàrem sentir el passat dimecres dia 6 de març, dia de l’alumni, durant la ponència que va realitzar el nostre estimat David Accensi i la seva companya Debora García, que formen part de front office i el back office de l’Oficina de Turisme de Tortosa.

El David, que es va graduar amb matrícula d’honor en el CS Guia, Informació i Assistències Turístiques, ja porta a les seves espatlles l’experiència que li ha donat viure a l’estranger i treballar amb un equip que estima el territori, pel que ens va delectar amb una xerrada molt interessant, a la vegada que propera i plena d’orgull del seu pas pel centre.

Si dèiem que la paraula família va més enllà, també ens atrevim a dir, que els alumnis passen a ser amics, d’aquells amb els que et retrobes temps després i sembla que no ha passat ni un segon.

Sentiu-vos a casa quan torneu, sempre sereu ben rebuts a la nostra família Giat-Gat.

Professorat acompanyant: Carmen Y. i Silvia L.

Departament de Turisme