Projecte Integrat PFI solidari. Portàtils Cirulars

L’alumnat del PFI d’Auxiliar de muntatge i configuració d’equips informàtics i xarxes estem immersos en la recerca de sistemes operatius de codi obert, amb uns requeriments de maquinari molt ajustats, per poder donar una segona vida als portàtils que, des de l’Ajuntament d’Amposta i mitjançant el FabLab Terres de l’Ebre, ens han portat per a fer una donació a diferents entitats de caire social de la població o famílies sense recursos amb infants en edat escolar.

Un projecte que ja fa uns quants cursos que tenim en marxa al centre i que permet transferir coneixements i valors a l’alumnat i l’aprofitament de recursos per part de persones en situacions vulnerables. Tot són avantatges!! i a més a més ens ho passem bé!!