Professores del Lycée Jean Zay (Orléans) ens visiten

Sandrine et Annie, dues professores del Lycée Jean Zay d’Orléans van visitar Amposta amb l’objectiu d’avaluar els seus estudiants de grau superior que estan realitzant pràctiques a empreses de la nostra comarca. Els estudiants del cicle formatiu de Grau Superior de Comerç Internacional estan realitzant les seves pràctiques a Mapei, a Saica, a Mundoparquet i al Consell Comarcal del Montsià i, els estudiants del cicle superior de Management a la Direcció han fet les seves pràctiques al departament de cultura, recursos humans i immigració de l’Ajuntament d’Amposta i a l’oficina de turisme de la mateixa ciutat.

Volem agrair des de l’Institut Montsià la col.laboració de les empreses i a l’Ajuntament d’Amposta, especialment a Alicia Vericat i a Inés Martí per haver fet possible aquestes mobilitats.

Les dues professores van estar al nostre centre i van aprofitar per fer una mica de turisme per Amposta i per indrets emblemàtics del Delta de l’Ebre.