PROCÉS PARTICIPATIU PER A L’ELECCIÓ DEL NOM DEL NOU VAIXELL TURÍSTIC ELÈCTRIC D’AMPOSTA by alumnat de Turisme

L’alumnat de la Família Professional d’Hoteleria i Turisme del nostre institut ha format part d’un procés participatiu per escollir el nom del vaixell elèctric que potenciarà el turisme fluvial a la ciutat, de la mà de l’Ajuntament d’Amposta.

Amb aquesta embarcació, s’oferiran rutes per conèixer millor el riu i el seu entorn. Es podrà navegar per gaudir de l’espai natural o realitzar rutes que expliquin la flora i fauna de la zona o el patrimoni històric i cultural de la ciutat, amb la façana fluvial i la Torre de la Carrova com dos dels eixos principals.

Donem les gràcies a l’Ajuntament d’Amposta per tenir la idea d’involucrar als estudiants dels CFGS Guia, Informació i Assistències Turístiques i els del CFGS Gestió d’Allotjaments Turístics de l’Institut Montsià en aquest procés participatiu, en el que van rebre formació relacionada, van realitzar la visita al vaixell i van poder debatre i escollir tres possibles noms, que aniran a votació popular.

Ha estat un plaer formar part d’aquest esdeveniment tan rellevant per al turisme de la ciutat.

Més detalls a:

Serra, Nerea. (18 de febrer de 2024 ). Els estudiants d’Amposta escolliran el nom de l’embarcació elèctrica. Diari de Tarragona. https://www.diaridetarragona.com/ebre/els-estudiants-d-amposta-escolliran-el-nom-de-l-embarcacio-electrica-LE18580128

Departament de Turisme