PRESENTACIÓ DE PROJECTES D’AiF ONLINE

L’alumnat de 2n d’Administració i finances presenta els seus projectes empresarials online. S’emmarca dins del Mòdul 11 Simulació Empresarial, que té per objectiu la creació d’una empresa amb totes les tasques prèvies que això comporta, com l’estudi de mercat, la recerca de la millor forma jurídica, l’organització interna de l’empresa, l’estudi de la viabilitat, la gestió de la documentació per a la posada en marxa, i la gestió del departament comercial, administratiu i financer.

Una tasca molt important és la de la comunicació de la idea empresarial i això és el que han materialitzat els nou equips en aquests temps de confinament mitjançant una videoconferència amb la plataforma GoogleMeet. Les professores Lídia Bel i Laura Vizcarri són qui estan acompanyant a aquest grup amb el projecte.

Des d’aquí volem donar l’enhorabona a l’alumnat pel seu esforç, dedicació i capacitat d’adaptació als canvis. La jornada de presentacions ha estat tot un èxit, gràcies!