Premis ImpulsFP 21-22

El Departament d’Educació ha obert la 2a convocatòria del concurs territorial Premis ImpulsFP. Uns premis que volem posar de relleu el talent de l’alumnat d’ensenyaments professionals i del professorat que els imparteix.

És per això que volem convidar-vos a aquesta gran festa de la FP. Els participants presenten un projecte emprenedor i/o innovador que hagin realitzat o be un projecte que suposi una millora de l’excel·lència professional docent en àmbits com la implementació de noves metodologies,l’acció tutorial i l’orientació, la inclusió, la innovació, la perspectiva de gènere, la millora de les competències professionals dels alumnes, o dels docents.

El dia 30 d’abril, es tanca el període per presentar projectes emprenedors o innovadors i projectes d’excel·lència docent als Premis InnovaFP.