NATH, un exemple d’empresa

Els alumnes de segon curs del CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials han anat a visitar l’empresa NATH d’Amposta, situada al polígon de Tosses, Carrer Amsterdam, 4, tot i que el seu domicili social es troba a Zaragoza. Aquesta empresa es dedica a la fabricació i venda de roba de vestir. Comercialitza amb diferents marques com Nath , Javier Golmar, ORY, CODE 22 i COCÖA.

La gerent de Nath, Manuela Calvo, ens va rebre i ens va explicar tot el funcionament de l’empresa, detallant el procés de disseny, patronatge,  fabricació i distribució nacional i internacional de les peces de roba. Posteriorment,  vam visitar les instal.lacions,  on vam podem veure tot el sistema logístic, detallant el seu funcionament i incidint amb  els sistemes intel.ligents dels quals disposen per portar a terme l’organització del seu magatzem.

Els alumnes han valorat molt positivament aquesta visita on que els hi ha permès tenir una visió més amplia d’una organització d’aquestes característiques i tenir una millor perspectiva i repte empresarial.