Museu Virtual Amposta

Excel·lent tasca de l’alumnat SMX 2A del nostre centre amb els usuaris del casal cívic de la nostra població, amb qui van crear el Museu Virtual Amposta: un recull de les obres creades pels propis usuaris que ara és obert al món sencer des de la web creada conjuntament per alumnat i usuaris.

Museu Virtual Amposta

Divulgació de l’obra artística dels usuaris del Casal Cívic.

Durant la jornada de treball ens vam dividir en equips, en concret cada 2 alumnes hauríem de rebre un usuari del Centre. La idea general era ensenyar a penjar les mostres de les seves obres a una pàgina web.

Certament es podia palpar els nervis degut a la situació d’interaccionar amb gent desconeguda però afortunadament es van resoldre molt positivament gràcies a la comprensió i el desig de tothom de tirar la feina endavant. La tasca de creació de la pàgina va resultar altament formativa, ja que enfrontava als nois amb un treball real, amb gent real i amb resultats reals, fora de l’espai virtual de l’aula.

En poc temps es respirava un ambient de cordialitat, respecte i algun tipus d’admiració entre tots els participants. Crec que ningú oblidarà aquesta vivència.