MOTIVACIÓ I APRENENTATGE en el II Meeting Point

El passat 14 de  març va tenir lloc a l’INS MONTSIÀ el II MEETING POINT d’empreses simulades organitzat pel departament de màrqueting i comerç. La participació va ser tot un èxit i l’alumnat va poder negociar, comprar i vendre els productes comercialitzats en una jornada molt productiva. Productes de proximitat, impressions digitals, mobiliari entre molts altres productes van conformar la oferta de la fira. L’alumnat va gaudir d’un dia ple d’emocions i sorpreses. Cada empresa va poder explicar amb la metodologia del “elevator pitch” la seva empresa i es va demostrar la implicació i professionalitat de tot l’alumnat participant. Volem agrair al professorat i a l’alumnat de l’Institut de l’Ebre (Tortosa), Ins Alfons Costafreda (Tàrrega), Tortosactiva (Ajuntament de Tortosa), Ins Candelera (l’Ametlla de Mar), Ins de Deltebre (Deltebre), i Ins Francesc Vidal i Barraquer (Tarragona) i Ins Montsià (Dpt Administratiu i IFE_Amposta).

Volem fer menció molt especial al cicle formatiu de grau mitjà de vídeo, discjòquei i so de L’Ins Sol de Riu (Alcanar) per haver amenitzat la jornada amb molt de ritme.

També volem agrair la col·laboració a la Cooperativa Arròs Montsià, l’Ajuntament Amposta (Regidoria de Joventut), a l’Escola de Disseny de Móra i el Servei d’Atenció Integral de l’Ajuntament d’Amposta i a l’Ajuntament de la Sènia.