L’EXPERIÈNCIA DE GESTIONAR ESDEVENIMENTS AL DELTA HOTEL by alumnat del CS Gestió d’Allotjaments Turístics

L’alumnat del CFGS Gestió d’Allotjaments Turístics ha visitat el Delta Hotel per conèixer de primera mà la seva gran experiència en la gestió d’esdeveniments.

Hem conegut com funciona el Departament de Recepció a més de poder veure les seves habitacions tan adaptades a l’entorn deltaic.

La wedding planner de l’hotel ens ha parlat sobre les diferents fases de la preparació d’un casament a més de transmetre’ns la seva passió pel sector.

I la directora de @deltahotelbodas @ @deltahotelrestaurant , ens ha ensenyat les zones que mai es veuen, ens ha explicat amb detall l’ús de cada espai, i ens ha fet veure la importància de l’equip i d’estimar la professió.

Gràcies Rosanna, Gemma i Nelly pel vostre temps, per delectar-nos amb els vostres coneixements i pel vostre savoir faire, ha estat un plaer.

Professora acompanyant: Silvia L.

Departament de Turisme