LES MILLORS IDEES TENEN PREMI!!!

Alumnes de 2n de GAD jurídic han guanyat el premi a la millor idea del concurs Idea’t, que és una iniciativa del Consell Comarcal del Montsià, concretament del Departament d’Indústria i Empresa, que compta amb la col.laboració del Departament de Fonament de la Cohesió Social, àrees de Joventut i d’Educació.
L’objectiu d’aquest premis és fomentar la creativitat, la imaginació i l’espirit emprenedor dels jovens estudiants dels instituts de la comarca del Montsià, per impulsar la creació de noves empreses i millorar l’ocupació, tal cosa ho aconsegueix l’institut Montsià a través del departament d’administratiu ha participat en aquest concurs a través del nostre alumnat, tutoritzat pel professorat de l’anomenat departament de l’institut Montsià.
Entre altres coses en aquest concurs s’ha valorat: la creativitat, la imaginació i l’esperit innovador de la idea i la possibilitat de posar en funcionament la idea, que ha assolit l’alumnat del departament adminitratiu, gràcies a l’esforç del professorat i la implantació de les metodologies col.laboratives.