L’empresa Germans Gelida col·labora amb l’Institut Montsià

Germans Gelida, concessionaris oficials NISSAN a les terres de l’Ebre, van cedir la setmana passada un lot de peces de recanvi, específicament caixes de canvi automàtiques CVT, al nostre institut. Això permetrà que els alumnes de la família professional de transport i manteniment de vehicles puguin dur a terme les seves activitats pràctiques en els mòduls de transmissions de vehicles. A més de la seva especialització en la venda i reparació de turismes i vehicles 4×4, Germans Gelida també es dedica a la reparació de camions, vehicles agrícoles i comercials. Aquest gest demostra el seu compromís amb la formació professional (FP), especialment destacable considerant que una part significativa del seu personal tècnic a la seu d’Amposta (amb instal·lacions també a Tortosa i Vinaròs) ha cursat els seus estudis al nostre centre.

Des de l’Institut Montsià, volem expressar el nostre profund agraïment per aquesta col·laboració, ja que és d’una importància vital per als nostres alumnes tenir l’oportunitat de realitzar pràctiques amb peces de darrera generació.