L’alumnat del Turisme gaudeixen de la Jornada “Història, Patrimoni i Natura” i celebren el World Tourism Day

Avui, l’alumnat de 1r del CFGS GAT i el CFGS GIAT ha participat en la primera Jornada de formació per a professionals del sector turístic: “Història, Patrimoni i Natura” organitzada pel Museu de les Terres de l’Ebre, el parc natural Delta de l’Ebre i l’àrea de Turisme de l’Ajuntament d’Amposta en commemoració del Dia Mundial del Turisme.
Quan una arqueòloga apassionada, com María del Mar Villalbí Prades comparteix els secrets de la Protohistòria per viatjar a través dels molts vestigis ibers als nostres orígens i Xavi Abril ens transporta a la bellesa natural del Parc Natural, una joia de la natura que ens recorda la importància de conservar i protegir els nostres ecosistemes, tot encaixa i ens recorda que aquest regal dels nostres avantpassats ha de ser preservat fent factible el lema d’avui “turisme i inversions verdes.”
Gràcies als professionals que ha fet que aquest matí sigui tan inoblidable. El turisme del futur serà verd i responsable, i nosaltres som i serem part d’aquest canvi!
#DiaMundialdelTurisme #FormacióTurisme #TerresdeLEbre #Amposta #HistòriaiPatrimoni