L’ALUMNAT DE TURISME DESCOBREIX EL CRIM SOTERRAT

🗺️ L’alumnat de la família d’Hoteleria i Turisme de l’Institut Montsià, ha gaudit aquesta setmana del VisitEscape El Crim Soterrat.

📱El joc proposa una experiència d’una durada aproximada de dues hores realitzant un escape room a l’aire lliure a través d’una aplicació mòbil. Aquest et fa descobrir diversos espais d’interès patrimonial i turístic de la ciutat d’Amposta, amb una història basada en un fet real.

🕵🏼 Mark Guide, un detectiu privat i historiador de monuments, ha de resoldre el cas i parar els atracadors abans que sigui massa tard. És possible que Amposta revisqui un fet desesperant que va viure en un passat. El visitant podrà ajudar al detectiu per tal d’evitar que torni a succeir, mentre viu una visita turística pels alguns dels següents indrets de la ciutat:

✳️El Castell d’Amposta
✳️El Carrer del Fossat
✳️El Mercat
✳️Cases modernistes de la ciutat
✳️L’antic Col•legi del Sagrat Cor
✳️El pont Penjant d’Amposta

Us recomanem l’experiència, és una bona manera de conèixer un destí i divertir-se al mateix temps!

Professorat acompanyant: Encarna S., Thais B., Joan Andreu F., Maria José C. i Silvia L.

Departament de Turisme