La importància del vincle Empresa-FP

En un context marcat pel creixement de la Formació Professional i la demanda laboral de professionals qualificats en les darreres tecnologies, es fa palés la relació entre les empreses i les institucions educatives. En aquesta ocasió, l’empresa Ampostina multimarca, especialitzada en la reparació i la venda de vehicles multimarca Automòbils Toldà, ha proporcionat al departament de transport i manteniment de vehicles de l’Institut Montsià diversos recursos materials. Aquests recursos permetran a l’alumnat fer pràctiques amb les tecnologies més actuals.

Aquesta col·laboració ha estat rebuda amb satisfacció tant per part de lalumnat del centre com per l’equip de treball de l’entitat, els qui desitgen expressar la seva gratitud per aquesta oportunitat de col·laboració mútua.