JORNADES D’EMPRNEDORIA – XERRADA CAMÍ DE SANT JAUME – 2AIF

El Camí Jacobeu de l’Ebre s’inicia a la desembocadura del riu Ebre, a Deltebre, i remunta el curs del gran riu fins a Logronyo, on enllaça amb el Camí Francès. El nostre alumnat de 2n d’Administració i Finances ha gaudit d’una xerrada a càrrec de Manel España, president de l’Associació  “Amics del Camí de Sant Jaume de l’Ebre” i també de les experiències de dos hospitalers voluntaris, peregrins i membres de la mateixa associació que han fet que l’alumnat es mostrés molt interessat. Després hem sortit a fer una caminada pel traçat del camí al seu pas per Amposta, hem parat al molí d’Adell, hem visitat el nou alberg de peregrins d’Amposta i a la plaça de l’Ajuntament hem descobert conxes de peregrí a la mateixa façana de l’església. Un camí  per a descobrir!