Jornada del Girl’s Day InsMontsià

El passat dia 8 de març es va celebrar el III Girl’s day Ins Montsià. L’alumnat de 6è de primaria de les sis escoles d’Amposta va gaudir de la nostra activitat. Sota el lema “Pots ser el que vulguis ser”, i amb l’ajuda d’una presentació amb testimonis d’algunes alumnes i exalumnes i les tasques que es fan en els cicles que majoritàriament cursen nois, es va posar èmfasi en la presència de dones en el món de la tecnologia i la conveniència d’equips de treball mixtes per obtenir millors resultats.
Aquest curs l’equip de professorat participant ha augmentat per tal de poder anar a totes les escoles el mateix dia, com a un acte més per commemorar el 8M.
Els comentaris rebuts per part de les escoles han estat molt positius, fet que motiva i il·lusiona per seguir realitzant la jornada propers anys.
Volem agrair a L’escola del Poble Nou del Delta, Escola Consol Ferré, Col·legi
Sagrat Cor, Escola Soriano Montagut, Institut Escola Agustí Barberà i Escola Miquel
Granell la seva participació, implicació i per l’acollida rebuda.

#steamcat @steamterresebre #coeducació #donesitecnologia #girlsday @educaciocat @fpdualcat #igualtat #diadeladona

@EscolaSoriano #EscolaSagratCor #AgustíBarberà @Escola_MGranell #EscolaPobletAmposta #EscolaConsolFerre