JORNADA DE PORTES OBERTES ONLINE 2021

La jornada de portes obertes serà en format videoconferència (GoogleMEET) per informar i orientar acadèmicament a tothom que pugui estar interessat en la formació que impartim i resoldre els teus dubtes i preguntes. Podeu accedir al link  de la trobada online cliclant als cartells de sota d’aquest text. A més hi haurà la possibilitat de demanar cita prèvia per venir presencialment al centre del 5 de maig al 12 de maig via els/les caps de departament. Les cites han de ser de màxim 2 persones seguint les mesures establertes en temps de pandèmia. A sota teniu els mails corporatius dels/les caps de departament per tal que es pugui reservar data i hora ( a partir del dia 5 de maig). Sessions informatives de cada família professional a partir de les 19:30 h fins les 20:30 h.

●A cada sala online, hi ha un/a moderador/a (Cap de Departament).

●Recordeu apagar el micro a l’entrar a la sala.

La preinscripció escolar al grau mitjà de formació professional:

Presentació de sol·licituds: de l’11 al 17 de maig de 2021

La preinscripció escolar al grau superior de formació professional:

Presentació de sol·licituds: del 25 al 31 de maig de 2021.

PFI: preinscripció del 10 al 21 de maig i matrícula de l’1 al 10 de setembre.

Curs d’especialització: període de presentació de sol.licituds de l’1 al 7 de juliol i matrícula del 16 al 22 de juliol.

IFE: del 17 al 28 de maig de 2021, ambdós inclosos.