Intercanvi cultural

Intercanvi Cultural

Durant la setmana del 23 de març al 3 d’abril l’alumnat de l’Ife van realitzat un Intercanvi “Eco Friends” de mobilitat internacional amb alumnat de Portugal. Aquest intercanvi va estar organitzat per l’entitat Obre’t Ebre juntament amb el soci col·laborador de Portugal “Azes Balvoenses”.

L’objectiu d’aquest intercanvi ha sigut fomentar la sostenibilitat i la consciència sobre problemes ecològics, aprendre com conservar la natura, despertar l’interès en el canvi climàtic, animar al jovent a prendre iniciatives, difondre dels valors europeus, promocionar la ciutadania activa, aprendre a resoldre problemes i fer noves amistats d’altres països.

Aquest intercanvi es va  realitzar a la Torre Sant Antoni a Jesús – Tortosa, Camí del Terrer Roig.

Moltes gràcies