Institut Verd

L’equip de millora “Institut Verd” de l’Institut Montsià, juntament amb els alumnes que van participar en el concurs de cartells de mobilitat sostenible, han participat en la penjada de la pancarta a la passarel.la de l’Avinguda Santa Bàrbara d’Amposta, entre la Llar d’infants La Gruneta i l’Escola Soriano Montagut. En aquest acte han assistit representacions dels diferents col.legis i instituts de la nostra ciutat. També hem comptat amb la presència de la nostra regidora d’educació, així com de diferents mitjans de comunicació, entre ells TV3, els quals van entrevistar a alguns dels alumnes del nostre institut i al coordinador de l’equip de millora.
Sota el lema: “De gota a gota l’aigua s’esgota” queda inaugurada la pancarta que es va penjar el divendres passat 15 de març en la citada passarel.la. Amb aquesta proposta es vol conscienciar a tota la població en general per a l’aprofitament i el no malbaratament de tots els recursos, i sobretot de l’aigua que tanta falta ens fa.de tots els recursos, i sobretot de l’aigua que tanta falta ens fa.