InnovaFP: propostes de màrqueting turístic

El 22 de maig l’alumnat dels CFGS de Guia, informació i assistències turístiques i de Gestió d’allotjaments turístics han sigut rebuts pel Sr. Tomàs Bertomeu: regidor d’Hisenda, Règim Intern i Personal; així com de l’Àrea d’Obres, Urbanisme i Activitats, per  la Sra. Joana Estèvez: regidora de Turisme, Fires i Promoció exterior i  per la Sra. Inés Martí: regidora d’ Ensenyament i Cultura a l’ Oficina de Turisme d’ Amposta per dur a terme la presentació i lliurament dels projecte Innova FP duts a terme per l’ alumnat. Dins del marc del programa Innova FP que té com objectiu la transferència de coneixement i la col·laboració  entre entitats i centres educatius, l’ alumnat del mòdul de Màrqueting Turístic ha preparat i donat forma a la pluja d’idees generada per a crear en petits grups de treball un Pla de Màrqueting Turístic per a la ciutat.

Agrair a l’ Ajuntament d’ Amposta la seva col·laboració en aquest programa i especialment a la regidora de Turisme per les facilitats donades i acollida i a l’ alumnat la seva creativitat, l’actitud i la il·lusió per la feina ben feta que de ben segur seran els impulsors del seu creixement com a professionals en el futur.

Professorat acompanyant: J. Ramon Fibla: coordinador del Projecte Innova  i Silvia Labèrnia i Carmen Yeste del departament de Turisme