GINCAMA A MÓN NATURA

Visita de l’alumnat de #CFGSGIAT i #CFGSGAT al #MónNatura Delta de l’Ebre realitzant el taller anomenat “L’espavilat del Delta”. Al taller van tenir l’oportunitat de conèixer l’entorn natural per mitja de diferents proves. Le científica Isabella els va guiar durant la gimcana participativa on cada grup havia d’aconseguir la quantitat de sal adequada per comprar un viatge amb una barca de perxar. Aquesta sal només es podia adquirir superant unes proves que demostraven si eren bons coneixedors del Delta; amb temàtiques com les birles, aus, perxa, orientació, arts de pesca i “jotes”. Els alumnes es van deixar portar per la màgia d’un territori amb grans tradicions i valors, el Delta de l’Ebre. Una experiència molt interessant i enriquidora que tothom ha de descobrir.

Professorat acompanyant: Encarna Sans i Sandra Piquer