FANGOFEST AMPOSTA: Festival internacional de cinema fantàstic, terror i gore.

Els dies 7, 8 i 9 de setembre es celebra el Fangofest d’Amposta (Festival internacional de cinema fantàstic, terror i gore). El dijous 7 de setembre a les 19:45, dins de la secció “Curts Made in Terres de l’Ebre” es projectaran en aquest esdeveniment dos curtmetratges d’animació stop-motion que van realitzar els alumnes del cicle formatiu d’animacions 3D, jocs i entorns interactius anomenats “La nit de Halloween” i “Horror Movie Night”.

La nit de Halloween

A la nit de Halloween, Lex i George es troben amb una gran casa misteriosa, a la que acabaran demanant llaminadures. Una casa on viu un home simple i simpàtic, i que, donarà a aquests dos germans moltes llaminadures i els convidarà a passar a dins. El que no s’esperen és el que aquest home amaga i qui acaba sent realment.

Horror Movie Night

Un parell d’amics en una nit de Halloween, disfressats de carabassa i fantasma, miren canals de terror fins que de sobte es troben en un show estrany. Pareix massa antic i tètric per ser normal, i alguna cosa pareix que va malament. Per què estan dintre de la televisió? Per què la presentadora dóna mal rotllo? Ells intenten canviar el canal, però, no funciona…