EXPOSICIÓ PROJECTE AMB COL·LABORACIÓ AMB ESARDI

L’alumnat del PFI-PTT d’Auxiliar de fabricació Mecànica, durant els curs 2020/2021 van fer una col·laboració amb el Projecte de l’Escola d’art i disseny d’Esardi d’Amposta, amb la realització de les estructures metàl·liques ideades com a suports de les peces de retolació de dos dels seus projectes,(Punt d’Inflexió és un projecte conjunt creat com a tàndem Escola/Museu, pensat com a taller de creació i experimentació al voltant de la pauma.) .

L’alumnat va realitzar tot el procés de creació de diferents estructures metàl·liques, consistents amb una base de subjecció de grans dimensions i 5 lletres gegants fabricades amb vareta metàl·lica per tal de ser posteriorment folrades amb pauma per l’alumnat de l’Escola d’Art.

Durant aquest mes gaudirem de l’exposició «Punt d’Inflexió» al hall de l’INS Montsià, després d’estar exposat durant els mesos d’estiu al Museu de la Pauma del Mas de Barberans.