Exposició de joguines de l’alumnat del CFGS Educació infantil

Si heu passat pel departament de Serveis a la Comunitat de l’Institut Montsià durant les últimes setmanes, us haureu trobat amb l’exposició de joguines realitzada per l’alumnat de CFGS d’educació infantil.

Dins del marc de les activitats avaluables de la primera unitat formativa de CFGS d’educació infantil, l’alumnat ha d’analitzar, conèixer i estudiar el valor de la joguina com a eina en el desenvolupament afectiu i cognitiu dels infants. Amb aquest objectiu, els nois i noies d’infantil han confeccionat una joguina.  Per les seves creacions han tingut en compte els materials de les quals estan fetes, l’edat de l’infant, estadi evolutiu i l’àmbit que es vol estimular (cognitiu, social, afectiu o psicomotricitat).

El resultat ha estat molt satisfactori, les joguines creades han manifestat la gran creativitat de l’alumnat i l’adequació a les característiques de la tasca, a més, han gaudit de l’experiència.