ENS VISITA EL CONSELLER D’EDUACIÓ JOSEP BARGALLÓ.

El passat dilluns 1 d’abril, coincidint amb el dia mundial de l’educació, el Conseller d’Educació, el senyor Josep Bargalló, acompanyat per la Directora del Serveis Territorials d’Educació a TTEE, Montserrat Perelló, el responsable de l’àrea de coordinació i planificació escolar, Marià Cano i per l’alcalde de la ciutat, Adam Tomàs, va visitar els diferents espais del nostre centre.

Durant la visita, Gabriel Perles, director de l’Institut Montsià va explicar tots els projectes que el centre té entre mans i va aprofitar per demanar que s’ampliïn les instal·lacions per tal de poder cobrir la demanda formativa de l’alumnat de les diferents famílies professionals dels centre i poder iniciar amb èxit i qualitat el nou cicle formatiu de grau superior de Processos i qualitat en la indústria Alimentària que ampliarà l’oferta formativa del centre per al curs 19/20.

El conseller va destacar com el seu departament té previst afrontar els nous reptes de la Formació Professional per tal d’adaptar la formació a les necessitats del teixit empresarial i continuar millorant la inserció laboral de l’alumnat que cursa cicles formatius.