ELS ALUMNES DE 2º ELÈCTRIC VISITEN LA OPENGES XPERIENCE

El 17 de maig els alumnes de 2º elèctric han visitat la Openges Xperience, al Palau de Congressos de Barcelona.

És una fira del sector elèctric organitzada pel grup  ElectroStocks, on participen la majoria de proveedors de components elèctrics, presentant les últimes novetats que ofereixen al mercat.

Durant tot el dia, s’han pogut escoltar xerrades força interessants sobre noves propostes del sector elèctric d’alguns dels proveedors. Aerotèrmia, domòtica i control de les instal·lacions elèctriques amb el mòbil han estat els temes base de les xerrades.

Ha estat una gran oportunitat per tal que els alumnes puguin conèixer la majoria de proveedors de material elèctric i poder assitir a aquelles xerrades que els han semblat més interessants.

Ha estat una sortida molt profitosa per als alumnes que els ha permés apropar-se un poc més al món laboral de l’instal·lador elèctric.