El “Racó lila”. Educació en Igualtat.

A l’institut Montsià treballem per donar al nostre alumnat una educació en igualtat.

La coeducació està present en el desenvolupament de totes les activitats de centre, en la gestió dels espais i en el currículum.

Aquesta setmana en la que es commemora el Dia Internacional de l’eliminació de la Violència contra les dones, donem el tret de sortida al “Racó lila”.

Un espai on podeu trobar llibres que fomenten la coeducació, la igualtat i llibertat i on fem difusió de la informació i agenda d’activitats relacionades amb la coeducació que ens arriben al centre.

Aquest espai anirà creixent i s’anirà consolidant com a garant de la educació basada en la igualtat de drets, sense estereotips sexistes, ni actituds discriminatòries per raó de sexe, orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere.

És també un espai de totes i tots, per tant l’alumnat pot proposar que vol que hi sigui en aquest espai.