Ecosistema d’innovació de l’Institut Montsià amb l’Ajuntament d’Amposta

Dins del marc de l’Ecosistema d’innovació de l’Institut Montsià, conjuntament amb l’Ajuntament d’Amposta, s’ha realitzat una acció per despertar l’esperit emprenedor i fomentar l’autoocupació de l’alumnat del 2n curs dels cicles formatius de grau superior. La finalitat és acompanyar al nostre alumnat perquè pugui materialitzar un projecte, un repte o qualsevol iniciativa i fer-lo realitat en un futur al món laboral.
Aquesta acció ha estat molt ben valorada per les i els nostres alumnes. Ha constat de 5 sessions que s’han portat a terme en tots els grups del 2n curs dels cicles formatius de grau superior i han implicat diferents estratègies, dinàmiques i les col·laboracions externes del Fablab Terres de l’Ebre i de l’Ateneu Cooperatiu de les Terres de l’Ebre.
Volem agrair la predisposició i els esforços realitzats des de l’Ajuntament d’Amposta per fer realitat aquesta acció i en especial a la Lola Martínez, tècnica de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic.