Dia Alumni amb l’alumnat PFI.

Dintre el marc de les X jornades d’emprenedoria i innovació, que s’han dut a terme aquesta setmana al nostre centre, el 22 de març es va celebrar el dia Alumni, en el que antic alumnat de cicles visita als actuals estudiants i els comparteix experiències viscudes i consells sobre el que ha de venir en aquesta etapa que estan travessant en aquests moments, formar-se per a ser el que vulguin ser en un futur proper.

Ens fa molta il·lusió que aquest curs ens hagi vingut a parlar en Tudor, antic alumne del PFI d’Auxiliar de muntatge i configuració d’equips informàtics, que després d’haver superat el PFI a seguit el seu camí acadèmic cursant el cicle mitjà SMX i a hores d’ara està finalitzant el cicle superior de DAW a l’espera de poder-se incorporar al món laboral i començar una nova etapa de la seva vida amb ganes, esforç i constància, valors que va enaltir en la seva xerrada a l’actual alumnat PFI, deixant clar que si fiques de la teva part pots ser el que vulguis ser.

Per la seva banda, l’alumnat PFI, que el va escoltar atentament, es va interessar per les diferents metodologies emprades als cicles mitjans i superiors i van demanar consells per poder fer un camí semblant en el seu pas pel nostre centre.

Una jornada enriquidora per a tothom, ganes de repetir…..