Descobrim Amazon & The Style Outlet Viladecans

El passat dilluns 13 de gener, els alumnes de la família de Comerç i Màrqueting, van realitzar una sortida per visitar el centre comercial The Style Outlet a Viladecans i la plataforma logística d’Amazon situada al Prat de Llobregat.

Els alumnes de 1er d’Activitats Comercials van poder posar en pràctica les tècniques de marxandatge i l’anàlisi d’aparadors estudiats a l’aula en el Outlet situat a Videcans anomenat The Style Outlet que ofereix les marques més prestigioses del mercat.

D’altra banda, els alumnes de 2on d’AC i els estudiants de GVEC van visitar Amazon la plataforma logística de major importància al nostre país on van poder gaudir d’una visita guiada i veure un magatzem totalment automatitzat i amb els darrers avenços en robòtica.

Una sortida, sense dubte, enriquidora en quan a coneixements adquirits i al mateix temps divertida i diferent!