CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA

VÀLID NOMÉS PER A:

ALUMNAT JA MATRICULATS D’UN MATEIX CICLE DURANT EL CURS 19/20 (la resta d’alumnat (primera matrícula a un Cicle haurà de fer-ho de l’1 al 7 de setembre)

Per alumnat que ha de fer SEGON o REPETIDOR de qualsevol Cicle i per alumnat de 2n, 3r o 4rt d’IFE
Des del 22 de juny fins al 3 de juliol.

QUAN HO PUC FER?

Del 22 de juny fins 03 juliol 2020.

QUÈ HEU DE FER?

OMPLIR AQUEST FORMULARI

Documentació que cal aportar al formulari:

Només per al grau superior, si tens bonificació (família nombrosa o monoparental beques MEC concedides per al curs 2019/2020, discapacitat…) hauràs d’adjuntar la documentació per poder-la aplicar.

I DESPRÉS?

1 ) T’enviarem al correu que has utilitzat per a omplir el formulari la quantitat a pagar.

2) Hauràs de fer el pagament (aconsellem via transferència bancària) al número de compte de l’INSTITUT MONTSIÀ: ES73 2100 1439 5902 0006 5589

No t’oblidis de  POSAR ELS COGNOMS I NOM DE L’ALUMNE quan facis la transferència.

3 ) Ompliràs un nou formulari de pagament ADJUNTANT el comprovant del pagament.

Un cop fet el pagament , clicka  AQUÍ per omplir el formulari i enviar el comprovant de pagament.

4) Des del centre t’enviarem un correu informant-te de que el procés s’ha acabat correctament.

NOTA. El correu-e de contacte és matricula@iesmontsia.org