CFGS – Team Building al Club de Rem Tortosa

Durant els mesos de setembre i octubre s’han portat a terme diferents sessions de construcció d’equips al riu Ebre amb muletes (embarcacions de rem tradicional), organitzades pel Club de Rem Tortosa (TEAM BUILDING ROWING).

Aquestes sessions s’han adreçat a l’alumnat de 2n dels cicles formatius grau superior de totes les famílies professionals, amb la finalitat d’augmentar la motivació i cohesió dels equips, així com dissenyar l’estil de lideratge i definir la millor combinació de rols dins l’equip per aconseguir un objectiu final.

Totes aquestes activitats s’emmarquen dintre del projecte Impulsa’m de l’Institut Montsià, on es vol potenciar i donar valor afegit als projectes, bones pràctiques i experiències metodològiques que realitza l’alumnat al nostre centre.

Activitat finançada pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i per la Unió Europea Next GenerationEuActivitat finançada pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i per la Unió.