CFGM – Team Building a “Temps de cavalls”

Durant els mesos de setembre i octubre s’han dut a terme diferents sessions de cohesió d’equips, responsabilitat, empatia i relacions interpersonals. Aquestes sessions s’han organitzat en col·laboració amb el centre de psicoteràpia assistida amb cavalls Temps de Cavalls.

Aquestes sessions s’han adreçat a l’alumnat de 2n dels cicles formatius grau mitjà de totes les famílies professionals, amb la finalitat d’augmentar la motivació i cohesió dels grups a l’aula.

Totes aquestes activitats s’emmarquen dintre del projecte Impulsa’m de l’Institut Montsià, on es vol potenciar i donar valor afegit als projectes, bones pràctiques i experiències metodològiques que realitza l’alumnat al nostre centre.

Activitat finançada pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i per la Unió Europea Next GenerationEu.