CALAFAT SA visita l’institut Montsià.

S’obren les portes a una altra empresa, en aquest cas ens va visitar CALAFAT SA, ubicada l’Ametlla de Mar. La persona encarregada va ser Carme Tendero, cap de màrqueting. Els membres assistents vam quedar perplexos de totes les activitats que desenvolupen, de fet, participen en multitud d’esdeveniments anuals, aquests actes són tant a particulars com a corporacions empresarials inclús d’escala internacional.

A més, vam parlar de futures col·laboracions entre empresa i centre, per analitzar com podem incrementar aquesta relació.

En definitiva ens vam enriquir mútuament, l’empresa dona l’oportunitat a l’alumnat del centre, en diverses famílies professionals, a poder realitzar la formació dual en la seva empresa. De fet, va responsabilitzar-se en complir els objectius i les activitats pactades, i garantir a la seva finalització un bon aprenentatge a l’alumnat, en un entorn laboral real.