Activitat de Role Play per practicar els Tipus de Clients by alumnat de Turisme

L’alumnat del CFGS Gestió d’Allotjaments Turístics i del CFGS Guia, Informació i Assistències Turístiques han realitzat un Role Playing per tal de practicar els diferents escenaris en els quals es poden trobar segons els tipus de clients que atendre, en el marc del Mòdul Protocol i Relacions Públiques.

S’han plantejat un conjunt de situacions comunicatives amb la finalitat de fomentar la interacció entre l’alumnat. La tècnica utilitzada és el joc de rol, també anomenat role-playing o representació de papers. Aquesta tècnica consisteix a interpretar papers o personatges que interactuen en una situació prèviament determinada. Això permet a l’alumnat participar en la conversa amb un alt grau d’espontaneïtat i improvisació.

Al vestíbul de l’institut, disposem d’una recepció que ens permet fer aquest tipus de pràctiques, encara que la realitat sempre supera la ficció!

Departament de Turisme