A l’aula del CFGS d’EDIN transformem els espais per acompanyar a l’alumnat en el seu aprenentatge

«Els espais no són neutres i són un factor més que intervé en l’educació de l’alumnat. Com haurien de ser els espais de les aules? Caldria fer una revisió a fons, tant de la funcionalitat dels espais com de la seva estètica. De vegades, em pregunto si a l’escola trobaríem un espai acollidor i agradable per seure a llegir tranquil·lament un llibre. Si no és així, com volem que llegeixin els nostres alumnes. Com es pot ajudar a estructurar el pensament enmig del desordre? Com es pot desenvolupar una educació artística de qualitat enmig d’estètiques desafortunades, per dir-ho benèvolament?». VALLVÉ, LL.

Totalment d’acord! Per això, a l’aula d’EDIN, transformem els espais per acompanyar a l’alumnat en el seu aprenentatge, gaudint de llocs amigables on sentir-se a gust i relaxat.