25 N a l Institut Montsià

El 25 de Novembre és el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones. Com cada any, des de l’Institut Montsià realitzem diferents actuacions a favor d’aquesta causa.

Tant en el torn del matí com de la tarda, el professorat i l’alumnat ens hem concentrat al pati i dos alumnes han llegit un manifest per remarcar que  seguim compromesos amb l’eliminació de les violències masclistes.

Des de les tutories d’aquesta setmana també s’ha treballat el tema més a fons en cada un dels grups.

Tal com s’ha dit en el manifest: “Les violències masclistes només es poden eliminar des de l’arrel, sigues tu també partícip en la construcció d’aquest món lliure de tot tipus de violències i d’ ideologies masclistes.”