ELS ALUMNES DEL CFGS GIAT, GAUDEIXEN DE TUNA TOUR

El 6 d’ abril els alumnes de 1r i 2n de GIAT de l’ Institut Montsià  van fer un viatge de familiarització a L’ Ametlla de Mar per a conèixer nous recursos turístics.
El matí va començar a les instal·lacions de Balfego Grup on molt amablement ens van explicar el model de gestió del grup on prima l’aposta per  la investigació i divulgació científica, la traçabilitat del producte i la inversió en R+D+I per a garantir la sostenibilitat necessària per a que les generacions futures en puguin gaudir de la Tonyina Roja del Mediterrani.
Des de allí ens vam desplaçar amb molta il·lusió al port de la població,  per a conèixer un dels productes més emocionants de l’ empresa: Tuna Tour . Divisant la Costa del Golf de Sant Jordi a 2,5 milles nàutiques, els alumnes de GIAT es van submergir i van nedar amb centenars de tonyines, una experiència que van qualificar amb molts sinònims de la paraula inoblidable i que sumen al seu bagatge de coneixements.
Departament de Turisme