Ja tenim l’agenda del curs 21-22!
El fet de votar és un acte democràtic i també de responsabilitat individual. I, triar l’agenda és una manera de practicar-ho. Després d’un procés de participació de l’alumnat de tot l’institut, us presentem la nova agenda de l’institut per al curs 21-22. La dissenyadora ha estat Lola Sarmiento, de 2nB. Enhorabona per la tasca!
Ja tenim l’agenda del curs 21-22! Llegeix més »











