Promoció III: 2013-2017

L’Hipàtia va creixent i ja som 6 grups-classe de 1r a 3r d’ESO acompanyats per 16 docents.

Des de l’inici apostem pel treball globalitzat i mica en mica anem ampliant el nostre ventall de projectes. Tot el claustre participa en el Projecte d’innovació pedagògica anomenat ILEC (Impuls de la lectura), l’objectiu del qual és potenciar la lectura sistemàtica en totes les àrees i matèries del currículum per millorar els resultats acadèmic de l’alumnat. En aquesta línia instaurem el Pla lector del centre i potenciem l’ús de la biblioteca amb la finalitat de desenvolupar el gust per la lectura.

També anem un pas enllà en el nostre propòsit d’atendre tota la diversitat de l’alumnat i, en el curs 2015-16, iniciem el Projecte Amunt de diversificació curricular per alumnes de 3r (promoció III) i de 4t (promoció II).

La promoció III viatja per primer cop al Montseny dins del Treball de Síntesi de 1r, i també gaudeix del viatge a França de 2n i del viatge a Menorca de 4t. Pel que fa al viatge de 3r es manté posada la mirada en Europa, però decidim canviar de ciutat i viatjar a Berlín, on visitem una escola amb qui prèviament havíem fet un intercanvi lingüístic.

Aquesta trobada a Berlín marca l’inici del nostre programa d’intercanvis que arrenca amb força el curs 2016-17: setze alumnes de la promoció V (2n d’ESO) fan una estada d’una setmana a Berlín, dues alumnes de la promoció IV (3r d’ESO) fan una immersió lingüística de tres setmanes també a Berlín i quatre alumnes de la promoció III (4t ESO) fan una estada de tres setmanes a Nuremberg.

Respecte a la vessant artística, l’alumnat de la promoció III participa del musical de Grease a 1r i també de la segona edició del musical Mar i Cel a 3r d’ESO. A finals de l’etapa, alguns artistes i músics d’aquesta promoció i l’anterior, units per la música i per una forta amistat, creen el grup de música anomenat “Police Line”.

No us ho perdeu! “Police Line” estarà amb tots nosaltres aquest dissabte 17 de juny durant la Festa de comiat de l’Institut Hipàtia d’Alexandria. Moltíssimes gràcies nois i noies de “Police Line” per amenitzar-nos la festa amb la vostra música.

Us deixem amb alguns vídeos de la promoció III hipatiana: