Poesia, música, solidaritat, premis i simbolisme al Tenes

Divendres 8 de juny, i després d’haver-ho hagut d’anul·lar per pluja quan estava previst, vam poder anar al Parc del Tenes i tancar el curs entorn al riu.

Els alumnes de 1r van interpretar a mode d’obertura i de tancament dos poemes musicats de Miquel Martí i Pol, Mare si fos matiner i El fugitiu.

I un grup d’alumnes de 2n i de 4t, aparellats, van recitar els poemes que s’havien preparat durant les Lecthores de manera autònoma.

L’acte també va servir per tancar el projecte capitanejat pels alumnes de 4t amb l’ONG Amb les teves mans i es va fer entrega al responsable d’aquesta entitat, Milton Sánchez, dels diners recollits.

I es va entregar el premi al concurs de fotografia Esquitxos celebrat durant el Vivim al Tenes 17-18 a l’alumna de 3r, Neus Porcar. També  van tenir una menció especial els alumnes Arnau Valls, Lucía Esqerra, Mireia Sánchez i Yaiza Muñoz per ser els autors del logotip guanyador de la mostra en què van participar els alumnes de ViP de 4t organitzat pel Departament d’Ensenyament.

A partir d’ara la imatge del projecte serà aquesta:

Moltes gràcies!

Finalment, els alumnes de 4t  van deixar el seu testimoni en forma d’arbre com ja és tradició. Com que el dia que estava previst, estava tot enllestit perquè es pogués plantar el pi i es va haver de fer, aquest curs, enlloc de plantar-lo, el van regar amb aigua del Tenes. El simbolisme hi va ser present de la mateixa manera i el testimoni perdurarà.